HELPDESK

Pytania natury technicznej związane z funkcjonowaniem i obsługą systemu ECS można kierować do HelpDesk dla systemu ECS:

  1. adres e-mail: helpdesk@ecs.mofnet.gov.pl
  2. telefony: (33) 483-20-55 – numer ogólny – całodobowo
  3. nr fax: (33) 483-20-55 (całodobowo)

Pytania natury merytorycznej, które wiążą się z przepisami regulującymi problematykę zgłoszeń wywozowych można kierować do Krajowej Informacji Skarbowej (KIS) wg zasad wskazanych pod linkiem: http://www.kis.gov.pl/zalatwianie-spraw/udzielanie-informacji

Systemy informatyczne MF

02.04.2015. Informacja uzupełniająca do pkt. A.9.8 Instrukcji dla eksporterów/zgłaszających w zakresie obsługi zgłoszeń wywozowych oraz wywozowych deklaracji skróconych w systemie ECS, wersja 4.0 z dnia 14.07.2014 r.


Tekst:
 pobierz plik.pdf (43 KB)
Status: Obowiązujący