HELPDESK

Pytania natury technicznej związane z funkcjonowaniem i obsługą systemu ECS można kierować do HelpDesk dla systemu ECS:

  1. adres e-mail: helpdesk@ecs.mofnet.gov.pl
  2. telefony: (33) 483-20-55 – numer ogólny – całodobowo
  3. nr fax: (33) 483-20-55 (całodobowo)

Pytania natury merytorycznej, które wiążą się z przepisami regulującymi problematykę zgłoszeń wywozowych można kierować do Krajowej Informacji Skarbowej (KIS) wg zasad wskazanych pod linkiem: http://www.kis.gov.pl/zalatwianie-spraw/udzielanie-informacji

Systemy informatyczne MF

    Automatyczny Systemu Eksportu (AES)

    Automatyczny Systemu Eksportu (AES)

    Wszystkie materiały i komunikaty dotyczące obsługi zgłoszeń w systemie AES znajdziecie Państwo na Portalu PUESC, na stronie www.puesc.gov.pl w zakładce e-Usługi →e-Export oraz w zakładce SISC→AES.

    Więcej informacji o zasadach dokonywania zgłoszeń wywozowych w systemie AES znajduje się na stronie Platformy Usług Elektronicznych Skarbowo - Celnych (link otwiera okno w innym serwisie).

© Copyrights Ministerstwo Finansów 2011 - 2018 Przejdź do góry