HELPDESK

Centrum Wsparcia systemu EMCS PL funkcjonuje w siedzibie Krajowego Centrum Informatycznego Izby Celnej w Łodzi udzielając porad merytorycznych i technicznych w zakresie funkcjonowania przedmiotowego systemu .

Centrum Informatyczne czynne jest codziennie przez całą dobę. Pełnią w nim dyżury w trybie zmianowym administratorzy techniczni systemu EMCS PL.

Centrum wsparcia czynne jest od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 16.00. W godzinach od 16.00 do 8.00 w ciągu tygodnia, a także w soboty, niedziele i dni wolne od pracy, dzwoniąc do helpdesk EMCS PL w Łodzi zostaniecie Państwo połączeni z dyżurującym administratorem systemu.


Telefon   +48 42 638 80 17
Faks        +48 42 638 80 50
Email      emcs.hd@ncts-centrum.mofnet.gov.pl
Adres      90-560 Łódź, ul. Karolewska 41

Systemy informatyczne MF

    EMCS PL - Aplikacje

    EMCS PL - Aplikacje

    Generator EMCS PL 2 PUESC - obowiązuje od 4 września 2017 r. od godz. 8.00

    Generator offline v 3.1.7

    POBIERZ

    UWAGA: 

    Przed zainstalowaniem tej aplikacji zaleca się odinstalowanie wersji 1.7 aplikacji Java. Podczas instalacji Generatora zostanie pobrana właściwa dla tej aplikacji wersja Javy.

    ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    Aplikacja do podpisywania komunikatów

    Do podpisywania komunikatów przesyłanych do systemu EMCS PL 2 należy używać jedynie aplikacji PUESC –CertSign.  Zgodnie ze specyfikacją usługi ECIP/SEAP podpisany komunikat powinien mieć rozszerzenie .xml 

    ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    Komunikaty wygenerowane za pomocą generatora oraz podpisane należy wysłać na adres: puesc@mf.gov.pl

© Copyrights Ministerstwo Finansów 2011 - 2017 Przejdź do góry